پاینو | چیدمانی نو

پاینو، چیدمانی نو

بهترین برند صنایع چوبی

بهترین برند تولید کننده صنایع چوبی

شاید این سوال برای اکثر شما عزیزان پیش بیاید که بهترین برند تولید کننده صنایع چوبی کدام است؟ همان طور که می دانید صنایع چوبی به بخش مهمی از زندگی ما  تبدیل شده و به همین دلیل ما اکثر برای خانه هایمان به دنبال محصولات چوبی هستیم چون جذابیت خاصی و جلوه طبیعی به نمای منزل می دهد. اگر قصد خرید صنایع چوبی را دارید، بهتر است برندهای معروف صنعت چوب را بشناسید تا خرید بهتری داشته باشید. در ادامه این مطلب از وب سایت پاینو ، برندهای معروف ایرانی و تولید کننده تجهیزات چوبی را برای شما معرفی می کنیم.

بهترین برند صنایع چوبی

 

 

صنایع چوبی پاینو از سال 1388 فعالیت خود را در زمینه ساخت و توزیع مصنوعات چوبی آغاز کرد. سپس کمتر از ده سال تلاش مستمر در این زمینه با برند پاینو و بهره مندی از متخصصان طراح و کادری مجرب وارد عرصه فروش شد. تخصص عمیق پژوهشی در زمینه های مرتبط، محصولاتی را مطابق با پیشرفت های روز دنیا ارائه کرده است. این مجموعه کار خود را با هدف ارائه خدمات برتر جهت جلب رضایت مشتریان گرامی آغاز کرده، و همواره در تلاش بوده تا با طراحی، ساخت و توزیع جدیدترین محصولات، نیازهای بازار را برآورده سازد.

محصولات چوبی پاینو

  • میز ناهارخوری
  • آینه و کنسول
  • میز و صندلی
  • میز تلفن
  • جلومبلی
  • جا کفشی

میز ناهار خوری مدل N88

اهمیت صنایع چوبی در دکوراسیون

صنایع چوب در طراحی دکوراسیون به عنوان یکی از متریال هایی شناخته می شود که هیچ گاه از مد نمی افتد، اما به کمک آن می توان سبک های مختلفی از میزچوبی را همراه با پیشرفت در دنیای دکوراسیون و طراحی داخلی ایجاد کرد. در عین حال استفاده از هنر چوب ایرانی در تزئینات و المان‌ها فضایی متفاوت و مدرن‌تر ایجاد می‌کند که می‌تواند حس ارزشمند زیبایی خانه در ایران را بیان کند.

بیشتر بخوانید:  بهترین تولید کننده میز ناهار خوری

آینه و کنسول یکی از بی نظیر ترین صنایع چوبی می باشد که برای نمایش وسایل تزئینی شماست و دارای فضای ذخیره سازی و کشوهای زیادی است. قرار دادن آینه ها و شمعدان های زیبا در کنار میز کنسول چوبی نیز به شما کمک می کند، تا در طراحی اصالت داشته باشید. بعضی از وسایل خانه به مرور زمان کارکرد خود را از دست می دهند و تبدیل به یک بار سنگین می شوند. اما میز ناهار خوری چوبی زیبا نقش مهم و همیشگی خواهد داشت. در فضای داخلی خانه خود را تزئین کنید. می توان از یک میز کنسول هوشمند و شیک در کنار میز ناهارخوری استفاده کرد تا فضای اضافی برای وسایل ضروری فراهم کند.

 

مطلب پیشنهادی ما: صندلی ناهار خوری ارزان

 

آشنایی با صنعت چوب

میز TV مدل روستیک

شرکت ها یا بخش خصوصی که در زمینه تجارت چوب فعالیت می کنند، صنعت چوب را تشکیل می دهند. چوب خام معمولاً از جنگل‌های ملی یا کشورهای تولیدکننده چوب تهیه می‌شود. در واقع این شرکت ها چوب را به مصرف کنندگان در صنایع مرتبط با چوب عرضه می کنند. روسیه بزرگترین تامین کننده چوب در جهان است که چوب بسیاری از کشورها را تامین می کند.
علاوه بر چوب خام و طبیعی، از چوب صنعتی نیز در صنایع مختلف استفاده می شود. چوب صنعتی با روش های خاصی در کارخانه های فرآوری چوب تولید می شود که به همین دلیل استحکام بالاتری نسبت به چوب طبیعی دارد. چوب های تجاری شامل روکش، پلی وود ( Polywood) ، فیبر و تخته می باشد.

بیشتر بخوانید:  10 مدل دکوراسیون دیوار پشت تلویزیون

 

بهترین تولید کننده برند صنایع چوبی در ایران

صندلی ناهارخوری چایخوری

همان طور که میدانید تعداد زیادی از شرکت های تولیدکننده صنایع چوبی در تمام نقاط ایران و  جهان شروع به فعالیت می کنند. در اینجا به طور مختصری به معرفی این برند های معروف می پردازیم.

 

مطلب پیشنهادی ما: آشنایی با بزرگترین فروشگاه جلو مبلی در کرج

 

صنایع مبلمان رست

مبلمان مدل M92 - چند نفره

مبلمان روست یکی از شرکت های صنعت نجاری می باشد که محصولات متنوع و زیبایی تولید می کند. شعبه های این برند در شهرهای شیراز، تهران و مشهد مستقر هستند و محصولاتی مانند انواع مبلمان چوبی، میز و تزیینات را تولید می کنند. مبلمان روست با بیش از 8 سال تجربه در زمینه طراحی، ساخت و فروش مبلمان و لوازم جانبی، همواره در تلاش برای تعالی و سربلندی با تاکید ویژه بر انتظارات مشتری و تعامل مثبت با همکاران بوده است.

صنایع مبلمان یاتاش

مبلمان میلانو - چند نفره

مبل چستر یاتاش یکی از زیباترین مبلمانی است که مرواریدهای گرانبهای خود را به صورت صدفی زیبا به نمایش می گذارد. اگر فضای کافی ندارید و می خواهید مدل خاصی را انتخاب کنید، به شما می گویم که دست های کوچک و کوچک این محصول کار را برای شما آسان می کند. طراحی تاچ پشت و جلوی قطعه باعث زیبایی آن شده و ترکیب ساده الماس این قطعه زیبا را نشان می دهد.

صنایع چوبی پاینو

صندلی ناهارخوری مدل s135

پاینو مطابق با استانداردهای جهانی، دارای تجربه درخشانی در زمینه تولید انواع کالاهای چوبی است. در نتیجه فرآیند تولید در این مجموعه با سرعت بالایی انجام می شود. علاوه بر ابزار مدرن، محصولات چوبی تحت تأثیر مواد اولیه با کیفیت قرار می گیرند.

بیشتر بخوانید:  انواع مبل راحتی کدامند؟

پاینو  با تعصب و مهارت خاصی که در زمینه مشتری مداری دارد، انتخاب بهترین و با کیفیت ترین مواد در تولید انواع محصولات صنایع چوبی  را در اولویت فعالیت های خود می داند، تا جایی که به جرات می توان گفت اگر سال ها در دکوراسیون استفاده شود، خانه شما مانند روز اول می درخشد.

لازم به ذکر است که طبقه بندی سایر مصنوعات چوبی نیز با توجه به نیاز و سلیقه شما توسط طراحان مجرب ما انجام می شود. برای مشاهده گالری تصاویر محصولات و مشخصات فنی آنها به صفحه اصلی سایت رفته و محصول مورد نظر خود را انتخاب کرده و سپس با ما تماس بگیرید.

آدرس اول: شهریار، میدان فرمانداری

دوم: اندیشه، ابتدای خیابان ۱۲ غربی

سوم: عظیمیه، ۴۵ متری کاج

شماره تماس: ۰۹۱۹۳۵۳۶۵۰۹

شماره ثابت: ۰۲۱۶۵۴۶۶۰۳۹

سوالات متداول

پاینو چه خدماتی ارائه می‌دهد؟

پاینو با بیش از یک دهه تجربه، خدمات متنوعی در زمینه تولید و توزیع محصولات چوبی ارائه می‌دهد. این شرکت با استفاده از دانش فنی متخصصان طراح و کادری مجرب، محصولاتی نوآورانه و با کیفیت بالا را به بازار عرضه کرده است.

محصولات اصلی صنایع چوبی پاینو کدام اند؟

میز ناهارخوری، آینه و کنسول، میز و صندلی، جلومبلی از جمله محصولاتی هستند که توسط صنایع چوبی پاینو تولید می‌شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *